diumenge, 2 de desembre del 2012

Mercat d'Intercanvi de Joguines i Xerrada


Hola Mares i Pares!
 
Recordeu que el proper 13 de desembre tindrà lloc a l'escola el primer mercat d'intercanvi de joguines de 15.30 a 17h. És una activitat lligada en part a la xerrada del dia anterior, 12 de desembre, on el joc i les joguines de l'infant seran l'eix principal.
 
Des de l'Ampa i des de l'escola volem promoure l'ús i la compra racional de joguines, així com promoure l'intercanvi com una alternativa real i possible sobretot en aquests temps que corren...
 
El termini per portar les joguines usades acaba dimecres 12, o sigui un dia abans del mercat. Tingueu present que les joguines han d'estar en bon estat, les heu de portar netes i han de ser adequades a l'edat del vostre fill i filla, ja que si només portem joguines de quan eren més petits, els grups dels grans no tindran joguines per intercanviar. 
 
La joguina la podeu deixar a la Txus, que us donarà un tiquet o més, en funció del número de joguines que porteu.
 
Gràcies, i ens veiem aviat!
 
 
-----------------------------------------------------------
 
¡Hola Mamás y Papás!

Recordad que el próximo día 13 de diciembre realizaremos en la escuela el primer Mercado de Intercambio de Juguetes, de 15.30h a 17hs. Es una actividad que está ligada a la charla del día anterior, 12 de diciembre, en la que el juego y los juguetes de los niños serán el eje principal.

Desde el Ampa y la escuela queremos promover el uso y la compra racional de jueguetes, así como promover el intercambio como una alternativa real y posible, sobre todo en estos tiempos que corren...

El plazo para llevar los juguetes usados acaba el miércoles 12, o sea el día antes del mercado. Tened presente que los juguetes deben estar en buen estado, los tenéis que traer limpios, y deben ser adecuados a la edad de vuestro/a hijo/a, ya que si solamente llevamos juguetes de cuando eran más pequeños, los grupos de los más grandes no tendrán juguetes para intercambiar.

El juguete se lo podéis dejar a la Chus, que os dará un ticket o más, en función del número de juguetes que llevéis.

Gracias, y ¡nos vemos pronto!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada